Klantgerichte aanpak

De mens achter het dossier staat bij mij absoluut centraal. Dat houdt bijvoorbeeld in dat ik bereid ben diegene, die zich niet een advocaat kan veroorloven, op basis van gefinancierde rechtshulp rechtsbijstand te verlenen. Ook een no cure no pay afspraak behoort tot de mogelijkheden.

Verder bezoek ik mijn cliënten thuis indien zij niet mobiel zijn of anderszins niet in staat zijn naar mijn kantoor te komen.

Een uitgebreide intake geeft mij een beeld wie de mens achter het dossier is. Zo breng ik de mogelijkheden en onmogelijkheden in kaart. Geregeld blijken (mede) andere, niet altijd juridische, problemen aan de orde te zijn dan die waarvoor diegene zich tot mij heeft gewend. Door ook die op te lossen, althans door ook daar oog voor te hebben, probeer ik de client daadwerkelijk te ontzorgen. Dit tracht ik tevens te bereiken door buiten het dossier om te kijken. Wat speelt er allemaal? Kan ik diegene daarbij ondersteunen?

Vanzelfsprekend zijn mijn brieven en processtukken helder geformuleerd en voor een ieder te begrijpen. 

Cliënten hechten aan korte lijnen. Ik probeer de mails dagelijks te beantwoorden en de client binnen 24 uur terug te bellen. 

Aanbeveling

“Ik heb Liesbeth leren kennen als een doortastende en goedge├»nformeerde juridische expert die je bij elke stap begeleidt en informeert, waardoor ze echt naast je staat in de kwestie waarin ze je vertegenwoordigt.”
Gerrie Roorda

Overtuigd?

Bent u overtuigd van mijn ervaring, deskundigheid en bedrevenheid? Maak dan een afspraak!